Ze všeho nejvíc mě zajímá, jaké chipy budu používat nová Windows Phone 7 zařízení, jejichž prostředí se nebude vykreslovat pomocí OpenGL ES (stejně jako se nevykresluje prostředí Windows Mobile). Teď se zdá, že i WP7 zařízení mají Snapdragony (Dell Lighting, HTC Mondrian...), ale díky nemožnosti spouštět nativní aplikace nepůjde oficiálně OpenGL ES využít. Znamená to, že jsou všechny efekty a 3D hry vykreslovány softwarově? Výkon by na to samozřejmě stačil, ale to tam opravdu GPU jádro leží jen tak? U Windows Mobile se pomocí HW akcelerovaného OpenGL ES vykresloval alespoň dodatečný software od výrobců (HTC Sense, hry od SouthEnd Interactive...). Raději bych věřil, že Snapdragony umí HW akcelerovat i jiné grafické standardy, ovšem tak hluboko jim nerozumím, jako, zdá se, skoro nikdo :(.
Odpovědět0 0
Neumím odpovědět, ale podle toho, jak jsou na těch demozařízeních WP7 rychlá a plná efektů bych odhadoval, že tam nějaká akcelerace bude využita. Programátoři se k nim sice přímo nedostanou, ale jak prostředí v SilverLightu, tak prostředí pro tvorbu her bude určitě prostředníkem, těžko si dovedu představit, že by se těch několik dem her vykreslovalo hrubou silou CPU...
Odpovědět0 0